La CUP organitza una xerrada amb l’alcaldessa de Badalona, Dolors Sabater

La CUP organitza una xerrada amb l’alcaldessa de Badalona, Dolors Sabater

Sabaté, amb Font, durant l'acte
Sabaté, amb Font, durant l'acte
Alternativa per Alella – CUP va reunir, el passat dissabte 8 de juliol a les 12 a Can Lleonart, una vintena de persones per dur a terme una xerrada-vermut a càrrec de Dolors Sabater, alcaldessa de Badalona. Sabaté, activista cultural badalonina i alcaldessa des de 2015, va explicar com és governar la seva ciutat després de Garcia Albiol i va oferir una xerrada de títol “Municipalisme i reptes de futur immediats”. Minuts abans, Oriol Font, regidor de la CUP a Alella, va fer un resum de les accions dutes a terme pel seu grup municipal arribats a l’equador del mandat.