La CUP organitza una xerrada amb l’alcaldessa de Badalona, Dolors Sabater
La CUP organitza una xerrada amb l’alcaldessa de Badalona, Dolors Sabater

Alternativa per Alella – CUP va reunir, el passat dissabte 8 de juliol a les 12 a Can Lleonart, una vintena de persones per dur a terme una xerrada-vermut a càrrec de Dolors Sabater, alcaldessa de Badalona. Sabaté, activista cultural badalonina i alcaldessa des de 2015, va explicar com és governar la seva ciutat després de Garcia Albiol i va oferir una xerrada de títol “Municipalisme i reptes de futur immediats”. Minuts abans, Oriol Font, regidor de la CUP a Alella, va fer un resum de les accions dutes a terme pel seu grup municipal arribats a l’equador del mandat.
